DOWNLOAD BRANDPLAN WHITEPAPER
Schrijf een plan voor jouw merk
Jeroen de Jager
Een brandplan in 4 stappen
In deze whitepaper leggen we je uit hoe je een goed plan schrijft voor jouw merk: een brandplan dus. Wat zit er in zo'n plan en nog belangrijk, wat vooral niet? Welk onderzoek heb je nodig, welke keuzes moet je maken en hoe kun je meetbaar werken aan de groei van je merk.
Via deze whitepaper werk je toe naar een presentatie van slechts 12 slides waarin je plan staat beschreven.
Na het lezen van deze whitepaper weet je:
1. Onderzoek
Welk markt- of merkonderzoek je écht nodig hebt, wat je met die informatie kunt en wat je moet doen als er geen onderzoeksbudget beschikbaar is.
2. Strategie
Wat merkstrategie eigenlijk is, welke vier keiharde keuzes je moet maken en waar je die keuzes op baseert.
3. Tactiek
Waarom je geen juiste tactische beslissingen kunt maken zonder strategie en hoe je je budget verdeelt over merk- en conversiecampagnes.
4. Executie
Waar je een campagne concept op baseert en meetbaar kunt werken aan de groei van je merk.
5. Das Burrito's
Hoe je alle theorie kunt toepassen door concrete voorbeelden van ons eigen fictieve fastfoodmerk ‘Das Burrito’s’.
Wil je meer weten?
Neem contact op met
BRANDING PROJECTS
-
Enterprise
Enterprise - campagne strategie -
Rotterdam Festivals
Rotterdam Festivals - positionering en visuele identiteit